donderdag 19 april 2012

De boeken

zijn gesigneerd en wel vanaf woensdag 25 april verkrijgbaar in de winkel!!
Boeken vol nieuwe ideeën en met een frisse kijk op traditionele quilts. 
Naast de boeken van Kathy gaan we ook de mallen, die zij gebruikt voor haar quilts, in de winkel verkopen :-) 
Een paar voorbeelden zijn: Cog Wheel, Antique Rose en Sunburst

Ik heb Kathy uitgenodigd naar Nederland te komen en ze heeft "ja" gezegd. Wanneer dat gaat gebeuren is nog niet bekend. Ik hoop snel iets te kunnen plannen, want een workshop van haar is zo enorm inspirerend!

Geweldig allemaal! Nog twee dagen en dan rijden we met een aanhanger gevuld met doosjes boeken en vol nieuwe energie terug naar Nederland, waar we op woensdag Lynette Anderson en op vrijdag Reiko Kato verwelkomen.
En ........ het populaire  boek Dream Quilts van Reiko is herdrukt en zit ook in de aanhanger!!

Fijne dag!
Petra 


6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige dingen allemaal om naar uit te zien. Nog veel plezier in Nantes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt allemaal even leuk, super dat je kathy hebt uitgenodigd! Goed bezig, geniet van jullie dag en alvast een goede reis naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super om te lezen. En tot woensdag en vrijdag, want dan ben ik van de partij. En het boek van Reiko heb ik digitaal, maar geef mij met quiltboeken maar liever een papieren versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat goed van je om Kathy uit te nodigen,
    kan ik me vast aanmelden?!!!!!
    Petra kun je van beide een boek voor me meenemen naar Veldhoven of is dat te veel gevraagd?

    groet en nog heel veel plezier in Frankrijk
    en oh wat is het jammer dat we het niet allemaal kunnen zien
    groet Ineke Marijnissen-van der Molen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker druk, zeg! Ik kijk uit naar de nieuwe spullen en Reiko Kato workshop (voor mij in Zutphen)! Nog veel plezier en succes in Nantes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat ziet het er allemaal leuk en mooi uit en wat leuk dat Kathy komt. Nog veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen